Hakkımızda

Sevil, 39 Yıldır "Güzelliğin Dünyası" Sektörünü yaratan marka...

Türkiye'de kozmetik toptancılığı sektörü Sevilla Ailesi ile başlar. Yusuf Sevilla'nın babasının girişimleriyle başlayan kozmetik aşkı, 1976 yılında Yusuf Sevilla tarafından Nişantaşı'nda açılan ilk Sevil Mağazası ile perakende mağazacılık hizmetine dönüşür. Türkiye'nin ilk kozmetik zincir mağazası...

İlk mağazasını kurduğu gün, Yusuf Sevilla'nın tek hedefi vardı. Avrupa ve Amerika'da var olan kozmetik zincir mağazaları gibi bir mağaza zinciri oluşturarak Türkiye'de bir ilk olmak. Nişantaşı'ndaki ilk mağaza ile başlayan serüven, bugün Türkiye genelindeki 54 mağaza ile devam ediyor. Sevil, 39 yıldır ürün ve hizmet kalitesini sürekli yükselterek sektörüne öncülük etmeye devam ediyor. Sevil'i ayrıştıran özellikler...

Sevil, kurulduğu günden bugüne dünyaca ünlü parfüm ve kozmetik markalarını tüketicisiyle buluşturuyor. 54 mağazasının tamamı aynı yüksek kalitede hizmet sunuyor. Dünya çapında bilinen ve kalitesini kanıtlamış markaların yanı sıra sadece Sevil mağazalarında bulabileceğiniz özel markalarla fark yaratıyor. Tüm dünyadaki kozmetik sektöründeki yenilikleri ve değişimleri sürekli takip eden Sevil, bu yenilik ve değişimleri Türkiye'ye taşıyarak öncülük misyonunu sürdürüyor. Sevil, AVM'lerde nelere özen gösteriyor...

Her AVM'nin ayrı bir konsepti ve ayrı bir hedef kitlesi vardır. Sevil, mağaza açtığı AVM'lerin konseptlerine, AVM'nin hedeflediği tüketici kitlesini özümseyerek, dekorasyonundan personeline kadar ziyaretçilerinin beklentilerini eksiksiz karşılayacak mağaza planlaması yapar. Buluşacağı hedef kitlenin niteliklerine uygun ürünlerin tamamını bir arada sunar. Müşteri ile birebir iletişimde olacak satış temsilcilerini; marka eğitimi, müşteri ilişkileri eğitimi, ürün ve cilt bakımı eğitimleriyle tam donanımlı hale getirir. Sevil, AVM'lerin öncelikli markası...

Geniş vizyonu ve AVM yönetimlerinin belirlediği kriterlere uyum sağlama konusundaki titizliği sayesinde Sevil, yer aldığı tüm AVM'lerin vazgeçilmez kozmetik zincir mağazası haline gelmiştir. Sevil'in yarattığı müşteri memnuniyetinin temelleri...

Yusuf Sevilla, hayat arkadaşı ve iş ortağı Lüsi Sevilla ve kızı Dilara Sevilla Slezak ile Sevil'i yaşayan bir marka haline getirmişlerdir. Aile yönetiminin varlığından ve enerjisinden kaynaklanan butik konsept, tüketicinin gerçek anlamda bir konuk gibi ağırlandığı ve onun gereksinimlerinin doğru olarak belirlenip çözümlerin sunulduğu organik bir dünya yaratmaktadır. Müşteri ile kurulan sıcak bağ, Sevil'i gün geçtikçe daha da büyüten bir unsurdur. Sevil'in tüketicisine sunduğu avantajlar

Sevil her konuda olduğu gibi, iletişim ve pazarlama stratejilerinde de planlı ve programlı çalışmalarını sürdürür. Yılbaşı, Bayram, güneş sezonu, cilt bakım günleri, Sevgililer günü, Anneler Günü, Babalar Günü gibi kampanyaların yanı sıra, sosyal içerikli kampanyaları ile de dikkati çekmeyi hedefleyen bir markadır. Son 4 yıldır 8 MART KADINLAR GÜNÜ kampanyalarında, MORÇATI işbirliği ile kadın hakları hassasiyetine verdiği önemin altını çizmektedir. SEVİL MAĞAZALARI CİLT BAKIMI VE MAKYAJ HİZMETİ ile ÖNCÜLÜK yapmaktadır. Bünyesinde geliştirdiği cilt bakım uzmanları ile MAĞAZALARI'nın daha farklı bir bakış açısı ile tercih edilmesini de sağlamaktadır. SEVİL TÜM DÜNYA MARKALARI İLE TÜKETİCİLERİNİ BULUŞTURABİLMEKTEDİR. SEVİL Güzelliğine ve bakımına önem verenlerin adresi "Güzelliğin Dünyası"

Bize Ulaşın